COVID-19 Ενημέρωση

Παρακολουθούμε στενά τις ενημερώσεις COVID-19

Μάθετε Περισσότερα

Athens One Smart Hotel

Συχνές Ερωτήσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Συχνές Ερωτήσεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Πώς μπορώ να ζητήσω ένα καθυστερημένο check out ή ένα check in νωρίτερα στο ξενοδοχείο?

Η βασική πολιτική του ξενοδοχείου σχετικά με το check-in είναι στις 2:00 μ.μ. και για checkout 12:00 μ.μ. Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες σας, θα προσπαθήσουμε να εκπληρώσουμε τα ειδικά σας αιτήματα. Παρακαλείστε να καλέσετε το ξενοδοχείο απευθείας πριν από την άφιξή σας για να κάνετε τις απαραίτητες διευθετήσεις. Μπορείτε να βρείτε απευθείας τηλεφωνικούς αριθμούς ξενοδοχείων στο email επιβεβαίωσης ή στη σελίδα πληροφοριών του ξενοδοχείου.

Η πτήση μου φτάνει αργά το βράδυ, μπορώ να κάνω check in εκείνη την ώρα;

Η ρεσεψιόν του ξενοδοχείου μας λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, επομένως θα είναι πάντα κάποιος στην Υποδοχή να σας καλωσορίσει. Εάν το επιθυμείτε μαζί με την κράτηση μπορείτε να αναφέρετε και την πιθανή ώρα άφιξής σας στο ξενοδοχείο.

Η πτήση της επιστροφής μου φεύγει πολύ νωρίς το πρωί. Μπορώ να έχω το πρωινό πριν τις 7πμ;

Ο πλούσιος πρωινός μπουφές σερβίρεται 7-10:30 πμ. Εάν αναχωρείτε πριν τις 7πμ, μπορούμε να ανοίξουμε τον πρωινό μπουφέ νωρίτερα (με περιορισμένη ποικιλία) ή να σας προσφέρουμε ένα breakfast box για να πάρετε μαζί σας. Παρακαλώ, ενημερώστε μας στη Υποδοχή την προηγούμενη ημέρα.

Ποια είναι η πολιτική σας σχετικά με τις ακυρώσεις;

Εάν τα ταξιδιωτικά σας σχέδια αλλάξουν, μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την κράτησή σας σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου όπως αναφέρεται στη διαδικασία κράτησης.

Θα χρεωθώ για επιπλέον επισκέπτες που θα διαμείνουν στο δωμάτιό μου;

Οι τιμές των δωματίων ποικίλλουν ανάλογα με την ημερομηνία και τον αριθμό των ενηλίκων που καταλαμβάνουν ένα μονόκλινο δωμάτιο. Για να φιλοξενήσετε περισσότερους επισκέπτες, πρέπει να αλλάξετε την κράτησή σας. Θα ενημερωθείτε για τυχόν πρόσθετες χρεώσεις πριν επιβεβαιώσετε την ενημερωμένη κράτησή σας.

Υπάρχει κάποιος περιορισμός στα όρια της ελάχιστης ηλικίας για την κράτηση ενός δωματίου στο ξενοδοχείο;

Σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο, τα ξενοδοχεία έχουν ελάχιστη ηλικία 18 ετών. Παρακαλείστε να καλέσετε το ξενοδοχείο απευθείας πριν από την άφιξή σας για να κάνετε τις απαραίτητες διευθετήσεις. Μπορείτε να βρείτε απευθείας τηλεφωνικούς αριθμούς ξενοδοχείων στο email επιβεβαίωσης ή στην αντίστοιχη σελίδα πληροφοριών ξενοδοχείων.

Πώς το ξενοδοχείο προχωρεί στην προέγκριση της πιστωτικής μου κάρτας;

Η προέγκριση της πιστωτικής σας κάρτας είναι τεχνικά μια “κράτηση” ενός ποσού στην πιστωτική σας κάρτα από μια αγορά που πραγματοποιείται από έναν έμπορο που έχει ξεκινήσει μια χρέωση, αλλά δεν την έχει επεξεργαστεί πλήρως. Όταν ο έμπορος ολοκληρώσει τη διαδικασία συναλλαγής, το ποσό προέγκρισης θα αντικατασταθεί από μια πραγματική χρέωση στην κάρτα σας. Όλες οι πιστωτικές κάρτες γίνονται αποδεκτές για προεγγραφή. Ζητάμε την πιστωτική σας κάρτα κατά το check-in για να βεβαιωθούμε ότι υπάρχουν επαρκείς πόροι για την εξόφληση του τελικού σας λογαριασμού – και διατηρούμε αυτό το ποσό καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαμονής σας. Το ποσό που ελέγξαμε εξαρτάται από τη διάρκεια της διαμονής σας και από το ποσό της κράτησής σας. Το μέλος του προσωπικού που σας ελέγχει θα εξηγήσει με σαφήνεια αυτή τη διαδικασία. Δεν γίνεται λήψη χρημάτων από την πιστωτική σας κάρτα, ωστόσο, θα εμφανίζεται ως εκκρεμούσα συναλλαγή. Η εξουσιοδότηση της κάρτας σας θα διαρκέσει τη διάρκεια της διαμονής σας και θα διαρκέσει έως και 7 ημέρες μετά την αναχώρησή σας για να απελευθερωθεί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια διαφορετική κάρτα για να πληρώσετε τον τελικό λογαριασμό σας. Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την προέγκριση, παρακαλείστε να ενημερωθείτε από το τμήμα Υποδοχής του ξενοδοχείου μας.

Μπορεί το ξενοδοχείο να προμηθεύσει μια κούνια ή ένα παρκοκρέβατο για το δωμάτιό μου όταν ταξιδεύω με παιδιά;

Θα κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας. Παρακαλείστε να σημειώσετε όλα τα ειδικά αιτήματα online ή μέσω τηλεφώνου κατά την κράτηση στην ιστοσελίδα μας ή απευθείας μέσω τηλεφώνου.

Πού μπορώ να βρω χάρτες και οδηγίες στο ξενοδοχείο;

Όταν βρίσκεστε στη σελίδα του ξενοδοχείου, κάντε κλικ στην καρτέλα “Επικοινωνία”. Εδώ θα βρείτε στοιχεία επικοινωνίας για το ξενοδοχείο. Μετακινηθείτε προς τα κάτω στην ενότητα σχετικά με τον τρόπο προσέγγισης στο ξενοδοχείο. Αυτό θα περιλαμβάνει οδηγίες από μεγάλους κόμβους μεταφοράς και ένα διαδραστικό χάρτη που θα σας βοηθήσει να βρείτε το ξενοδοχείο από την τοποθεσία που επιλέξατε, με αυτοκίνητο, με τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή με τα πόδια.

Πού πρέπει να απευθυνθώ για βοήθεια αν αντιμετωπίζω πρόβλημα με την πραγματοποίηση online κράτησης;

Σε περίπτωση που προκύψουν ζητήματα κατά τη διαδικασία κράτησης, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο.

Μπορώ να κάνω κράτηση σε περισσότερα από ένα δωμάτια κάθε φορά όταν κλείνω online;

Ναι, μπορείτε να κάνετε κράτηση έως και εννέα δωματίων τη φορά. Παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε στο τμήμα κρατήσεων group στο +30 2119909100 αν θέλετε να παραγγείλετε δέκα ή περισσότερα δωμάτια.

Απαιτείται να εισάγω τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας on line για να κλείσω κράτηση; Είναι ασφαλής η διαδικασία κράτησης;

Ναί. Για να κάνετε κράτηση online, απαιτείται αριθμός πιστωτικής κάρτας. Για την ασφάλειά σας, οποιαδήποτε προσωπικά στοιχεία όπως ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας ή ο αριθμός τηλεφώνου σας θα κρυπτογραφηθούν πριν μεταδοθούν μέσω του διαδικτύου.

Χρειάζομαι λογαριασμό για να πραγματοποιήσω κράτηση on line;

Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό ως μέρος της διαδικασίας ηλεκτρονικής κράτησης. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να ρυθμίσετε το λογαριασμό σας και να γίνετε μέλος χρησιμοποιώντας μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έναν κωδικό πρόσβασης. Αφού γίνει, μπορείτε να προσαρμόσετε τη σελίδα “Ο λογαριασμός μου” και να αποκτήσετε ειδικά οφέλη και εξατομικευμένες υπηρεσίες.

Πώς μπορώ να αναφέρω ένα ειδικό αίτημα με την κράτησή μου;

Παρακαλείστε να σημειώσετε όλες τις προτιμήσεις και αιτήματα στην περιοχή “Προσθήκη σχολίου” κατά την κράτηση. Το ξενοδοχείο θα κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να ικανοποιήσει το αίτημά σας.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω μια κράτηση μόλις έχει γίνει;

Ναί. Εάν αλλάξετε τα ταξιδιωτικά σας σχέδια, μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την κράτησή σας σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου όπως αναφέρεται στη διαδικασία κράτησης.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω μια κράτηση on line;

Μπορείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε μια κράτηση online. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα ή κάνετε την κράτηση off line, επικοινωνήστε απευθείας με το τμήμα κράτησης του ξενοδοχείου.

Τι συμβαίνει εάν αλλάξουν τα σχέδιά μου και ξεχάσω να ακυρώσω την κράτησή μου;

Δυστυχώς, αν δεν ακυρώσετε την κράτησή σας, θα χρεωθείτε με χρέωση δωματίου και φόρου τουλάχιστον μιας διανυκτέρευσης, χρεώνεται στην πιστωτική κάρτα που παραδόθηκε κατά τη διαδικασία κράτησης ή διαφορετικά σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης της κράτησης. Οι πολιτικές ακύρωσης εμφανίζονται κατά τη διαδικασία επιβεβαίωσης της κράτησης και αναφέρονται επίσης στο email επιβεβαίωσης που λαμβάνετε κατά την επιβεβαίωση της κράτησής σας.

Τι γίνεται αν φτάσω νωρίτερα ή σκοπεύω να φύγω αργότερα από ό, τι υπολόγιζα αρχικά; Μπορώ να ζητήσω πρόωρο check in ή late check out;

Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε την αλλαγή των σχεδίων ταξιδιού σας. Ωστόσο, οι πολιτικές σχετικά με το early check-in και το late check out μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την εποχή ή την πληρότητα. Επικοινωνήστε απευθείας με το ξενοδοχείο πριν από την άφιξή σας για να ζητήσετε νωρίς check-in ή αργά check-out. Μπορείτε να βρείτε τους άμεσους αριθμούς τηλεφώνου στο email επιβεβαίωσης ή στη σελίδα “Επικοινωνία” του ξενοδοχείου

Υπάρχει spa & γυμναστήριο στο ξενοδοχείο;

Οι πελάτες του ξενοδοχείου μας μπορούν να απολαύσουν την γυμναστική τους στο σύγχρονο γυμναστήριο και να χαλαρώσουν στην sauna τα οποία προσφέρονται χωρίς καμία χρέωση.

Μπορείτε να μας κανονίσετε τη μεταφορά από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι προς το ξενοδοχείο;

Το τμήμα concierge του ξενοδοχείου μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει και να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση για την μεταφορά σας από και προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι ή σταθμό λεωφορείου και τρένου. Με πολυτελή αυτοκίνητα ή van ανάλογα με τις επιθυμίες σας θα φροντίσουμε για την ασφαλή σας μεταφορά. Παρακαλείστε να μας στείλετε τις πληροφορίες της πτήσης σας στο email του ξενοδοχείου μας.

Υπάρχει laundry service στο ξενοδοχείο;

Στο ξενοδοχείο μας υπάρχει υπηρεσία laundry με επιπλέον χρέωση. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στη Υποδοχή. Το ξενοδοχείο επίσης παρέχει σίδερο και σιδερώστρα.

Το ξενοδοχείο διαθέτει parking;

Το ξενοδοχείο δε διαθέτει χώρο στάθμευσης, αλλά συνεργαζόμαστε με το σταθμό αυτοκινήτων πολύ κοντά μας, όπου μπορείτε να επωφεληθείτε ειδικής τιμολογιακής πολιτικής αναφέροντας οτι μένετε στο ξενοδοχείο μας. Διαφορετικά, υπάρχουν και άλλα Parking στα οποία χρεώνεστε με την ώρα, ημέρα, ή εβδομάδα.

Πόσο κοντά είναι το ξενοδοχείο από την Ακρόπολη και τους άλλους αρχαιολογικούς χώρους;

Η κεντρική τοποθεσία του ξενοδοχείου σας επιτρέπει να περιηγηθείτε με τα πόδια σε όλη την Αθήνα.